Kreativitet blir ofte sett på som noe veldig mystisk og ugjennomtrengelig — og strategi og struktur som ufortjent firkantet. Hva om de egentlig er to sider av samme sak?
Jacob Lysgaard og Kaya Meby Steen booket seg inn i auditoriet og gjorde en paneldebatt på tomannshånd: Hvordan får kunden mer eierskap over kreative prosesser, og hvordan kan vi bedre forstå utfordringene til kundene? Mens vi venter på innebygget wi-fi i frontalkorteksen, får vi finne andre måter å forstå hverandre på — både oss i slips, og oss i høyhalset genser.
Så smekk opp skjermen, varm kaffen og sjekk inn. Vi lover å by på vidløftige metaforer, praktiske eksempler, kreative gleder, tips&triks! Før du begynner å se, kan du melde din interesse for neste webinar. 🙂
Fullt hus, nei skip – og radikalt engasjerende
Det var meget god stemning da designselskapet These Ways og teknologiselskapet Sonat kastet loss med hele Bergens havnæring parat på dekk og skipssekken full av disruptive dialoger. Bergen har gått inn i årets våryr-modus og solen titter akkurat nok frem til at vi...